Nele & Tim de wereld rond!

Aardbeving Christchurch

Alles ok!

Dit bericht om iedereen te laten weten dat we ongedeerd zijn. We zitten vlakbij de plaats van de ramp maar worden opgevangen door een kerkgemeenschap. Alle leden zijn echter onze leeftijd. Ook eens iets anders! We verschieten in alle geval van de vriendelijkheid van iedereen hier en de snelheid waarmee ze hier een crisiscentrum opzetten.

Deze nacht zijn we een aantal keer wakker geworden door een seriueze naschok. Vreemd gevoel dus we willen hier zo snel mogelijk weg. We trachten zo meteen een huurauto op te pikken, maar dat is in het centrum en dat zou afgesloten zijn. We zien wel waar we geraken, we beloven in ieder geval dat we niets illegaals en/of gevaarlijks zullen ondernemen...

Zoenen

Nele and Tim

REACTIES

hilde en hugo zegt 69 dagen 8 uur geleden:
Dit zijn spannende momenten wij hopen dat jullie vlug weg kunnen en wachten vol ongeduld maar met een vast vertrouwen dat alles goed verloopt.
groetjes hilde

Swaelen zegt 69 dagen 9 uur geleden:
Ik moet toch zeggen dat het literaire niveau van de reisverhalen stevig aan het afnemen is...

ranee moonen zegt 69 dagen 13 uur geleden:
ow jeee!!!!!!

ik ben mega super blij!!!!!!!!!!
dat er jullie niets is overkomen,ik was echt zo ongerust!
en ik moest meteen aan jullie denken toen ik dit nieuws hoorde!
nog heel veel plezier en laten we hopen dat er niets ernstig meer gebeurd he!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!
groetjes Ranee xxx

Anneke zegt 69 dagen 14 uur geleden:
OEF!!!

Sam en Katleen, Marilyn, Maximiliaan en Charlotte zegt 69 dagen 14 uur geleden:
Beste Nele en Tim,

Zeer blij te horen dat jullie niets is overkomen!
Wij volgen jullie reisroute, maar hadden nooit gedacht dit die dermate spannend zou worden.
Veel succes de komende dagen.

Groetjes van ons allen!

Lies zegt 69 dagen 18 uur geleden:
OEF...

wendy zegt 69 dagen 18 uur geleden:
wij waren ook ongerust , gelukkig dat je lieve broer op fb al had gezegd dat jullie oke waren !!!

dikke kussen en vooral voorzichtig zijn hé ! xxx


Heidi zegt 70 dagen 4 uur geleden:

Blij dat jullie ok zijn. Was even schrikken. Dikke kus, Emma, Lucas en me X

Sofie, Sven en Zita zegt 70 dagen 5 uur geleden:
Hey!!! Ben blij ietske te lezen van jullie... Ik kijk nu niet veel naar het nieuws, maar nu dat ik ies keek dacht ik direct aan jullie, kreeg echt kippevel van!!
Hopelijk komen jullie daar snel weg en kunnen jullie verder genieten van jullie reis.
xxx Dikke kus Zita, Sofie en Sven

Elke zegt 70 dagen 5 uur geleden:
blij dit nieuws te vernemen! jullie doen ons ook even 'beven', van de schrik
hopelijk is dit minder leuke deel van jullie groot avontuur snel vergeten en komen er snel weer leuke dingen aan!

Guntros zegt 70 dagen 6 uur geleden:
livin` on the edge vriendjes!! moest direct aan jullie denken toen ik het nieuws hoorde.
Gelukkig is alles in orde, hou het ook zo!

btw, ik word soms snachts ook wakker van een serieuze naschok...

keep it safe,
G.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba