Nele & Tim de wereld rond!

Bedankt!!

Na het consumeren van 411 pinten, 1 Palm, 5 Leffe Bruin, 9 Leffe Blond, 26 Krieken, 29 Duvels en een weinig frisdranken

rest ons enkel nog alle aanwezigen te bedanken. Wij vonden het alvast een tof feestje en zijn blij dat we op een deftige manier afscheid hebben kunnen nemen

Bedankt iedereen voor de kado`s (origineel & praktisch) Wij beloven alles opzij te zetten voor een speciale activiteit gedurende onze reis. We houden jullie hieromtrent op de hoogte

Bedankt familie voor de gezellige namiddag en ook voor de vlekkeloze organistatie van 'den toog'. Hierbij mogen we natuurlijk Marc (alone or together?) niet vergeten!!

Bedankt dj`s:
Jelle en Dieter 'ik vertrek binnenkort op wereldreis' Heidi (misschien volgende keer die platen toch langer dan 30 seconden laten spelen) Kenneth (assertief, maar dat mag) Tom ft. Michiel (de ontdekking van de avond) en natuurlijk de grote dj Poeno die speciaal na zijn set op laundry day nog even naar Zwijndrecht afzakte om zijn hit `Milk en Sugar` op het publiek los te laten

Enkele sfeerfoto`s kan je terugvinden onder 'Fotoalbums'...

Het aftellen is begonnen!

Nele & Tim

Hamba